poniedziałek, 29 września 2014

Ulubieńcu sierpień wrzesień 2014

Hej Kochane. 
Jako że już ciepłe miesiące już za nami postanowiłam podsumować je moimi ulubieńcami Sierpnia i września:P

Na początek kolorówka i  Eveline
Błyszczyk i Tusz Wydłużający 
Bardzo fajne produkty. Jestem zadowolona z efektów wydłużenia rzęs 
Błyszczyk nadawał ustom ładny brzoskwiniowy kolorek.

Na powiekach bardzo częstym gościem był cień 
Pierre Rene nr 23 Tropical Coctail 
do aplikacji na mokro i sucho 
W zależności jaki chcemy uzyskać efekt 
po lewej aplikacja na sucho a po prawej na mokro :P 
Dwa Podkłady jakie stosowałam w te ciepłe dni to :
Avon lekki podkład z SPF 20 
Ja mam w kolorku light 
Oraz Soraya Make up HD Kryjący SPF 6 kolor beż ma go juz na wykończeniu
Oba podkłady długo trzymają się na skórze, nie dają efektu maski, Maja lekka formułę co na letnie dni bardzo ni pasowało. 
A na wykończenie puder transparentny Z MIYO

I pielęgnacja 
AA 20+ Krem na noc z organiczną wodą z bławatka 
Zostawia skórę nawilżoną jędrną 

 
I balsam do ciała Body Resort  Mango. Bardzo świeży zapach w poręcznej buteleczce 
nadaje się do torebki jak i do walizki na wyjazd wakacyjny:P

Do odświeżenia skóry twarzy bardzo polubiłam Tonik Avon naturals dzika róża. 
Nie nadaje się do zmycia makijażu ale odświeży i nawilży skórę

I tak się prezentują moi ulubieńcy :P 
Dajcie znać czy znacie, lubicie te produkty. 
Zapraszam do komentowania i polubienia Profilu na fb 

Pozdrawiam, Miłego dnia J. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz