środa, 7 stycznia 2015

Postanowienie noworoczne :P Lakier Avon Stardust :P

Hej kochane :P
Macie robicie postanowienia noworoczne ?? U mnie w tym roku jednio ale najważniejsze. Kupować mniej kosmetyków !!!!!!!!!!!!!!!
Tak właśnie tak - w końcu trzeba zacząć denkować a moje zapasy są dość pokaźne.
A jaki dylemat który balsam wybrać ehhh.......
Więc od nowego roku postanowiłam moje zakupy zmniejszyć do minimum.
W Nowy Rok przeglądałam swoje kosmetyki i dużą część nową nawet  nie rozpakowaną odłożyłam i już mam plan ze na zbliżającą się fale imienin i urodzin wszyscy dostaną kosmetyki :P

I już chyba zrezygnuję z Avonu. Balsamów mam już tyle a już nie mówię o innych produktach :P




Lakier Avon Stardust 


 Od producenta
Połyskujący piaskowy lakier do paznokci Avon z mieniącymi się mikrokryształkami nadaje paznokciom trójwymiarowy efekt, pokrywa paznokcie matową warstwą o piaskowej fakturze. Kryształkowa formuła nadaje paznokciom matowy, trójwymiarowy efekt o piaskowej fakturze już w jednej warstwie. Formuła gładko się rozprowadza, równomiernie pokrywając płytkę paznokcia.
Pojemność: 12ml 
Mój odcień to RADIANT ROSE 
Lakier zamknięty w szklanej buteleczce o pojemności 12 ml i jest bardzo ładnie wyprofilowana na na kształt przypominający szlifowany diament :P Produkt bardzo łatwo się nakłada ma duży rozłożysty pędzelek przez co wystarczy tylko 3-4 przejechania pędzlem żeby uzyskać pożądany efekt bez smug.

Piaskowa struktura matowe wykończenie i mieniące się kryształki dają super rezultat :P Lakier szybko schnie jest trwały bez szkody utrzymuje się 4 dni co przy moich paznokciach jest rekordem :P

Nadaje sie na wielkie wyjścia jak i do pracy.


 Minusem jest cena ale w dobrej promocji można kupić za 9-10 zł :P
Również trudno go zmyć ale to już nie jest bardzo istotne :P

W każdym razie lakier stał się moim numerem jeden wśród lakierów :P
Dostępny jest w 7 kolorach :P

Chery dazzler  Black sequins       Teal Glitter     Polished Plum   Silver Clistars  Cristalized Pink     Radiant Rose


Pozdrawiam J.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz