poniedziałek, 28 września 2015

Indigo - Krem do rąk. Siódme niebo ??

Cześć :P 
Dziś naszym bohaterem jest krem do rąk Seven Heaven marki Indigo. 


300ml Indigo Krem do rąk Seventh Heaven


Do producenta :

Krem do dłoni Indigo podobnie jak balsam łączy w sobie unikalną odżywczą recepturę 9 składników aktywnych wzbogaconych o przepiękne zapachy. Posiada jednak gęstszą konsystencję. Tak samo jak balsam kompleksowo pielęgnuje skórę, wyrównuje jej koloryt i sprawia, że jest elastyczna, jędrna i gładka. Indigo jako pierwsza i jak dotąd jedyna firma kosmetyczna połączyła tak wiele składników aktywnych i gwarantując niespotykaną do tej pory jakość i skuteczność kremu.  Swój przepiękny zapach krem zawdzięcza wybranym zapachom z linii perfum Indigo, a także lekkim, słodkim i owocowym kompozycjom oraz aromatycznym, świątecznym zapachom z przyprawami.
Na odżywczą recepturę  kremów Indigo składają się:
  • Wosk pszczeli - działa ochronnie, natłuszcza skórę nie zatykając porów.
  • D-panthenol - poprawia barierę lipidową naskórka, regeneruje, nadaje miękkość
  • Kompleks witamin AEF - odbudowuje płaszcz lipidowy naskórka, wygładza skórę, wyrównuje koloryt
  • Masło Shea - regeneruje, odżywia, przywraca blask 
  • Alantoina - zapewnia naturalną okluzję, zapobiega utracie wody
  • Olej Słonecznikowy - natłuszcza nie tworząc zaskórników
  • Gliceryna -  silnie nawilża
  • Ekstrakt ze skrzypu - produkuje kolagen, odpowiada za sprężystość i nawilżenie
  • Lanolina - oczyszcza, wygładza i natłuszcza

Pierwszą próbkę dostałam od Kasi przy okazji robienia pazurków <Klik> ( Polecam bardzo )
i od razu zakochałam się  w zapachu i nie mogłam się oprzeć więc  zamówiłam pełny produkt. 

Opakowanie bardzo praktyczne o pojemności 300 ml  posiada pompkę co bardzo ułatwia aplikację kremu. Mimo ciągłego molestowania pompka działa bez zarzutu 

Zapach intensywny słodki  długo utrzymuje się na dłoniach co dla mnie jest plusem lecz są osoby którym może ten fakt przeszkadzać. 

Krem nie należy do bardzo gęstych, szybko się wchłania choć zostawia tłusty film który znika po krótkiej chwili. 

Cena 29 zł / 300 ml zamówić można  TU

Moja opinia: Produkt przypadł mi do gustu, ze względu na swój zapach który utrzymuje się nawet po myciu rąk. Po zastosowaniu zostawia skórę gładką i miękką . Nawilżenie nie jest głębokie ale dla mnie wystarczające.  Trzeba też pochwalić Indigo za dużą wydajność, po miesiącu ciągłego stosowania ubytek jest niewielki. 

Podsumowując produkt przypadł mi do gustu. Z chęcią będę do niego wracała. 

A wy macie jakieś doświadczenia z kremami tej marki ?

Pozdrawiam J.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz