czwartek, 25 września 2014

Pudełeczko od Zarjaa87 :*

Wszyscy mają Shinybox.... mam i ja !!!!!

 Zarja zamówiła dla siebie słynny już mix kosmetyczny oraz pudełeczko czerwcowe i szczęśliwy traf chciał (oczywiście dla mnie szczęśliwy )  że zawartość oby pudełek  się pokryła :P I tak to pudełeczko trafiło do mnie jako prezent :* 

Historię już znacie teraz pora na zawartość 



Etre belle- kolagenowa maseczka do twarzy  15 ml
Marion - Termo ochrona -serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury




Jajeczko do nakładania makijażu


Antyperspirant Dove



Organoque Peeling solny  do ciała z masłem Shea
Len i grejpfrut
Oczyszczająco nawilżający 200g



Cała rodzinka Pudełka Shinybox

A to już taka Dokładka
Mój zakup w sklepie na Allegro
Kto zainteresowany :
<Klik>



I takie to niespodzianki dostałam.
Pozdrawiam Jagoda 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz