czwartek, 11 września 2014

Nowości Kosmetyczne- Pielęgnacja

Okno w łazience zostało wymienione na nowe a co za tym idzie trzeba było wykuć większą dziurę w ścianie..... Wszystkie moje kosmetyki pędzle gąbki żele balsamy po prostu wszystko zostało pokryte grubą warstwą kurzu i gruzu. Zgroza !!!! Oczywiście nikt nie pomyślał żeby zakryć łazienkę folią albo czymś podobnym. 

Ale nie o tym ostatnio moje zakupy przeważyły produkty pielęgnacyjne. Więc po kolei:
  1. BingoSpa - Maska do włosów  kreatyna masło Shea i pięć alg - pojemność 500ml . Nie miałam okazji go dobrze przetestować a po dwóch użyciach nie wyrobiłam sobie o nim opinii. 
  2. Balsam do włosów Joanna nawilżająco regenerujący do włosów suchych  - bez spłukiwania zawiera ekstrakt z miody i proteiny mleczne.
  3. I oczywiście po raz kolejny żel Micelarny z BeBeauty- bardzo fajny produkt dobrze oczyszcza skórę odświeża, doskonały do demakijażu
.

    4.  Delia cosmetics Mleczko do demakijażu twarzy i oczu- niestety dla mnie nie nadaje się do demakijażu oczu ponieważ bardzo je podrażnia.  Natomiast do demakijaży twarzy jest bardzo fajny, dobrze nawilża.
    5. Avon care- mleczko do mycia twarzy 3 w 1 - pierwszy raz mam ten produkt. Po wstępnym testowaniu nie budzi większych zastrzeżeń:P
    6.Balsam do ciała Avon -LITTLE BLACK DRESS - Wspaniały zapach  balsamu  sprawił ze mam go zawsze w torebce i używam go jako kremy do rąk. Dobrze nawilża więc nie mogę mieć do niego zastrzeżeń. Zamówiłam już drugie opakowanie jako że było w promocji chyba po 7 zł .

Pozdrawiam J. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz