wtorek, 9 września 2014

 Hej kochane 
Jakiś czas temu skusiłam się na zakup produktów marki Balea. Więc przeszukując internet znalazłam stronkę z kosmetykami i  chemią niemiecką. I skusiłam się na 
  • Balsam Mango Mambo cena 8,90/ 150ml 
  • Szampon do włosów farbowanych Truskawkowy 5,40/300 ml
  • Szampon p/łupieżowy 
  • Żel krem  pod prysznic Mandarynka 6,00/ 300 ml 
  • Sampon i żel dla dzieci Jabuszko 4,50/250ml 
Chyba jeszcze pominełam jakiś szampon ale odrazu zaopatrzyłam mame więc już nie pamiętam dokladnie jaki to był :P 
Używałam tych kosmetyków niecały miesiąc i jestem bardzo zadowolona i  moje włosy tez :) Balsam fajnie mawilża więc nie mam co narzekać . A w dodatku pięknie pachną także mogę smiało polecić wam tą marke. Za taką cenę naprawde warto.  
Dajcie znać czy miałyście kiedys kontakt z ta marką i jak wam się spisuje. 
Pozdrawiam Jagoda 
photo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz