poniedziałek, 29 czerwca 2015

Lanaform Satin Pilnik Elektryczny do stóp i rąk- Moja opinia.

Dziś przedstawiam wam Pilnik elektryczny do stóp Lanofarm.

Zdecydowałam  się kupić ten produkt ponieważ byłam na kupnie takiego cuda a ten  był  akurat na promocji.


Garść informacji od producenta:
Opis produktu
Dzięki rzeczywistej trosce o stopy urządzenie SATIN, będąc przenośnym urządzeniem, uczyni je naturalnie delikatnym. Idealny dla uszkodzonych, suchych i szorstkich stóp oferowany przez SATIN proces złuszczania naskórka ma za zadanie sprawić, aby skóra na stopach i piętach była delikatniejsza. Martwy naskórek jest usuwany dzięki obrotowemu wałkowi ściernemu.
Do pilnika elektrycznego Lanaform Satin można dokupić głowice wymienne.

Instrukcja użytkowania

Dla uzyskania optymalnego rezultatu przed rozpoczęciem użytkowania SATIN należy przez 15 minut moczyć stopy w ciepłej wodzie, a następnie je osuszyć. Natomiast po zakończeniu zabiegu należy je obmyć i posmarować kremem odżywiającym skórę.

Trzymając korpus, skierować obracający się walec ku stopie i przemieszczając go po zgrubieniach skóry, usuwać martwy naskórek. Nie należy trzymać urządzenia w jednym miejscu, lecz przemieszczać je po zrogowaciałym naskórku, starając się go nie podrażniać.

Czyszczenie i przechowywanie

Wszystkie elementy po użyciu umyć w wodzie, nie używać środków czyszczących.
Nie używać detergentów i rozpuszczalników.

Ważne informacje

-urządzenie należy tylko przechowywać z daleka od źródeł ciepła, np. pieców, grzejników itp.
-nigdy nie używać urządzenia pod przykryciem lub poduszką. Może się ono przegrzać i spowodować pożar, porażenie prądem lub zranieniem
-nie należy przykrywać urządzenia w czasie jego pracy
-nie można używać urządzenia w pomieszczeniach, w których temperatura przekracza 40°C
-jeśli w trakcie użytkowania jest odczuwalny jakiś ból, natychmiast należy zaprzestać wykonywania zabiegu
-nie należy użytkować tego urządzenia przez okres dłuższy, niż w sumie 30 minut. Jednogodzinna przerwa jest wymagana pomiędzy każdym użyciem




Opakowanie Plastikowe zawiera 
-Pilnik elektryczny 
-Dwie wymienne głowice
-Szczoteczkę do czyszczenia tarki 

Pilnik zasilana dwie baterie  "paluszki " których nie ma w zestawie 
Cały zestaw jest w różowo -biały.

Całość można szybko i łatwo rozebrać.



Moja opinia:
Do tej pory traktowałam swoje stopy pilingiem 2-3 razy w tygodniu po czym walczyłam z nimi tarką. 

Pilnik stał się dla mnie   idealnym rozwiązaniem w usuwaniu  twardej i zrogowaciałej skóry na stopach  rękach a nawet kolanach. Lekko ale skutecznie usuwa martwy naskórek ze stóp nie powodując podrażnień. Znacznie skrócił czas pielęgnacji moich stóp.
 Skóra jest gładka miękka i dużo gładsza. 

   Dużym plusem jest możliwość umycia każdej części w wodzie bez obaw ze przestanie działać. 

Cena:  Ja kupiłam ją na promocji za 60 zł ( bez porównania z tarką Sholl która kosztuje 150-170 zł )

Można dokupić zestaw dwóch głowic za około 20 zł.

Ogólnie jestem zadowolona z tego produktu i zakupiłaby go ponownie . 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz