czwartek, 18 września 2014

Balsamy Avon

Szybka recenzja balsamów AVON :P

1. balsam do ciała Malina i hibiskus- seria Naturals. zapach poprostu obłędny idealnie mi podszedł. Fajnie nawilża zostawia skórę miękką i delikatną- cena około 10 zł./ 200 ml. Do kompletu mam krem do rąk i zawszę mam go w torebce :)
2. Balsam -krem modelujący sylwetkę ANET CLINICAL- nie zachwycił minie bardzo ten produkt. Zostawia na skórze iskrzące drobinki ale to by było na tyle. Nie kupiłabym go poraz drugi- cena około 20 zł 150 ml.
3.Skin So Soft- Silky Moisture z olejkiem arganowym. Nawilża dość nieźle ale troszkę przeszkadza mi jego zapach. 
Avon Skin So Soft Silky Moisture mleczko do ciała z arganowym olejkiem  250 ml - 0
4. Care family- Rodzinny krem z wyciągiem z rumianku i owsa. Przyjemny zapach delikatny nie podrażnia skóry moich maluszków także fajny produkt dla całej rodziny- 400 ml / 11,90 zł 
5.Skin So Soft -Soft &firm ujędrniający balsam do ciała, troszkę zapomniany ale fajnie się sprawdzał. Skóra stała się bardziej sprężysta. Za tą cenę efekt zadowalający. 10-11 zł / 250 ml
6. Nawilżający balsam do ciała soczysty arbuz.- mam dwa w wersji świątecznej ze złotymi drobinkami,oraz zwykły. Zapach fajny choć z doświadczenia wiem  nie każdemu podejdzie:) 


Kremy do twarzy:
1. Odżywczy  krem do twarzy Ogórek i Drzewo Herbaciane- z tej serii mam jeszcze tonik i maseczkę. Bardzo fajnie się sprawdzają na mojej twarzy. Maseczki nie trzeba zmywać tylko zastyga na twarzy i ściąga się taki pergamin z twarzy. Skóra staje się rozświetlona miękka i pełna blasku POLECAM cały zestaw ok 20 zł 
2. Intensywnie nawilżający krem do twarzy z mleczkiem pszczelim. Stosowałam go w zimie i jestem zadowolona z efektów.
3. Ochronny krem do twarzy Owoc Granatu używam go okazjonalnie.nie podoba mi się jego konsystencja jak dla mnie jest za bardzo lejący.

hmm to już chyba wszystko. 

Zastanawiam się skąd ja tyle tego mam ale tak to jest mieć siostrę konsultantkę :):):)


Dziś niestety zdjęcia z internetu ale sprzęt zawiódł po całości.

Dajcie znać jak u was sprawdziły się te produkty czy znacie i lubicie :P


Pozdrawia Jagoda 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz