poniedziałek, 15 grudnia 2014

Nominacja LIEBSTER BLOG AWARD :P

Cześć kochane :{P 

Nawet nie wiecie jakie było moje zdziwienie gdy dostałam informację że Zarjaa
nominowała mnie do LIEBSTER BLOG AWARD :p 
Jestem bardzo zaskoczona ponieważ jestem dopiero na początku swojej przygody z blogowaniem :P




Dostałam takie oto pytania :

1. Twoja największa zaleta i największa wada. Dlaczego?

Moją zaleta ale również i wadą jest to że jestem uparta. 
Potrafię trzymać się swoich planów ale też iść w zaparte 

2. Książka która mocno zapadła mi w pamięci i ją polecam to

"Komórka " Kinga i  "Komu bije dzwon " Hemingwaya którą czytałam dobre 5 razy. 

3. Twój największy sukces jakiego udało ci się dokonać?  

Mój największy sukces to moja rodzina :p

4. Co byś robiła, gdybyś nie znała pojęcia bariera finansowa?

hmm Pojechała bym w podróż dookoła świata :p 

5. Mam słabość do.....

Kosmetyków i  czekolady truflowej . 

6. Mój smak lub zapach dzieciństwa to ......

Chleb pieczony w domu   z masełkiem  :P 

7. Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga?

hmm Zawsze lubiłam pisać :P

8. Dom czy mieszkanie? Dlaczego 

Zdecydowanie dom z dużym ogrodem.  
daje więcej możliwości :P
9. Jeden przedmiot który zawsze znajdziesz w swojej torebce....

Krem do rąk i notatnik :P

10. Motywują/e mnie... (dowolny sposób wypowiedzi :))


11. Moje życiowe motto/cytat to...

Nie pytaj komu bije dzwon 
bije on tobie . 



A ja nominuję  :




Jola B kupujetestujerecenzuje










Pytania dla was dziewczyny :P

1. Gdybyś miała wehikuł czasu gdzie byś pojechała ??
2. Twój lubiony film i dlaczego ??
3. Rozpuszczalna czy parzona ??
4. Jakiego języka chciałbyś się jeszcze nauczyć ??
5. Twój sposób na relaks ??
6. Za co najbardziej lubisz siebie.
7. Co najbardziej cenisz w innych .
8. Twój niezawodny kosmetyk.
9. Najbardziej tęsknisz za ......
10. Twoja wymarzona praca to .......
11. Najwięcej radości sprawia mi .....



Pozdrawiam dziewczynki J.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz