wtorek, 7 października 2014

Denko październikowe :)

I w końcu nadszedł czas na mój pierwszy projekt denko !!!!!
Patrząc na denka dziewczyn to  moje jest bardzo ale to bardzo skromne. 
Najpierw zdjęci mojej skromnej galerii 
\




  1. Garnier czysta skóra 3 w 1 maseczka peeling i żel myjący. Najczęściej stosowałam go jako peeling i jestem z niego zadowolona. Zastanawiam się nad ponownym kupnem i jak gdzieś wypatrzę promocję na pewno go kupię :)
  2. Bielenda krem przeciw rozstępom nie pomógł mi wcale mimo że go używałam podczas ciąży rozstępy i tak się pojawiły nie kupiłabym go ponownie. 
  3. Krem ANEV Avon recenzja Tutaj - nie kupie go ponownie 
  4. Szampon Balea truskawkowy  do włosów farbowanych - szampon jak szampon włosy myje nie pląta ich jestem zadowolona z tego produktu i pewnie kupię go ponownie .
  5. Nivea szampon for men - powiem tak Mąż był zadowolony i kupił go ponownie więc można go polecić :P
  6. Bielenda nawilżające  masło do ciała winogrono . Bardzo fajne choć spodziewałam się troszkę bardziej zwartej konsystencji. Czy kupię ponownie na razie nie. Wprawdzie niczym mi nie podpadł ale też bardzo nie zachwycił. 
  7. Antyperspirant w kulce Avon. To są stałe produkty w mojej kosmetyczce. Ze względu na to że nie mogę używać antyperspirantów w sprayu bardzo polubiłam te kulki z Avonu. Kupuję je cały czas. 
  8. Tusz do rzęs Drama Avon -Za bardzo nie podkręca rzęs i nie wydłuża jest bardzo przeciętny nie kupię go ponownie.
  9. Eyeliner zer sklepu z gatunku tych po 4 złote. I powiem wam że jestem z niego bardzo zadowolona mimo początkowych obaw. Fajnie się nim malowało i przede wszystkim łatwo namalować nim kreskę. Nie rozmazywał się. Kupiłbym go ponownie ale nie mogę go nigdzie spotkać w sklepach  
I to koniec mojego denka. Po skromności tego postu dochodzę do wniosku że znacznie częściej kupuję niż zużywam kosmetyków. 
Ale pamiętajcie Siostra która jest konsultantką Avonu to koszmar !!!:*:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz