wtorek, 21 października 2014

Kallos - noe nowości

Witam Wszystkich
Po krótkiej nieobecności chciałam się podzielić z wami moimi nowościami.
Po przeczytaniu masy wpisów na blogach o odżywkach i szamponach Kallos postanowiłam zbadać ten temat i wypróbować go na swoich puklach .

Zamówiłam szampon i odżywkę z serii  Kreatin - do kupienia tutaj <Klik >
za cenę około 8-9 zł każde. (opakowani 1000ml )

Używam ich od ponad  miesiąca i wstępnie jestem zadowolona z tych  produktu.
Z szamponu mniej - słabo się pieni i sądzę ze jest mało wydajny ale nie wymagam cudów od szamponu , ma po prostu myć :P

Zapach jest kwestią gustu mnie on nie przeszkadza, Utrzymuję się długo na włosach.
Po zastosowaniu maski od razu można poczuć różnicę włosy są lśniące miękkie , łatwo się rozczesują.

Konsystencja maski jest dość stała, co jest plusem  nie spływa z włosów i jest bardzo wydajna.

Bardzo denerwuje mnie nieporęczne opakowanie zarówno szampony jak i maski. Z mokrymi rękami odkręcenie opakowania staje się nie lada  wyzwaniem :P




Od producenta:
 Keratynowa maska do włosów z proteinami mleka do włosów suchych, łamiących się i poddanych zabiegom chemicznym. Dzięki zawartości keratyny i regenerujących protein mleka odbudowuje naturalną strukturę włosów, wypełniając ubytki w ich włóknach. Odżywia i chroni suche, łamiące się włosy. Po zastosowaniu włosy stają się łatwe do układania, miękkie w dotyku i lśniące. 

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Propylene Glycol, Hydrolized Milk Protein, Hydrolized Keratin, Cyclopentasilioxane, Dimenthiconol, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone 



Ogólnie produkty oceniam pozytywnie. Polubiłam je i będę nadal stosowała. 

Pozdrawiam i przypominam o rozdaniu :P





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz