środa, 8 października 2014

Recenzja peelingu Soraya-Świat natury

Moja pierwsza  pełna recenzja produktu mam nadzieję że się wam spodoba :P

 Peeling Morelowy do twarzy Ultra-Oczyszczający 



Od producenta :
Regularne złuszczanie naskórka pobudza odnowę komórkową, odświeża cerę i odmładza jej wygląd. Peeling doskonale przygotuje skórę na przyjęcie składników aktywnych w dalszych etapach pielęgnacji. Wyjątkowa formuła peelingu jest bogata w ekstrakt z owoców moreli o działaniu nawilżającym i oczyszczającym oraz rozdrobnione łupinki orzecha królewskiego, które odpowiadają za doskonałe własności ścierające i usuwają martwy naskórek.

Rezultat: Idealnie gładka skóra, Czysta i promienna cera, Mniej widoczne pory, Mniej zaskórników

Rozprowadź peeling na wilgotnej skórze twarzy, szyi i dekoltu. Masuj okrężnymi ruchami przez ok. 3 minuty. Następnie dokładnie spłucz wodą i osusz twarz ręcznikiem. Unikaj kontaktu z oczami. Stosuj 1-2 razy w tygodniu. 





Skład: Aqua, Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Sodium Lauerth Sulfate, Polyethylene, Cetearyl Alcohol, Cocamidopropyl Betaine, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Polysorbate 60, Cetyl Acetate, Acetylated Lanolin Alcohol, PEG-100 Stearate, Ceteareth-20, Titanium Dioxide, Carbomer, Triethanolamine, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene.


Peeling  zawiera łupinki orzecha królewskiego które przypominają drobinki piasku. (zdjęcie nie pierwszej jakości ale chciałam uchwycić te drobinki)



Moja opinia: Używam go około trzech miesięcy 2-3 razy w tygodniu i jestem z niego bardzo zadowolona. Peeling nie należy do delikatnych. Czuć ten peeling na skórze. Drobinki łuski orzecha dobrze ścierają martwy naskórek. Cera wydaje się wygładzona i świeższa. Nie nadaje się gdy na twarzy pojawi się jakiś wyprysk czy inne podrażnienie , Po prostu jest za mocny.

Peeling jest  wydajny wystarcza spokojnie na 3. miesiące regularnego stosowania. 
Cena : W drogerii za 150 ml zapłaciłam ok 11 złotych natomiast w Biedronce za ta sama pojemność zapłacimy około 7-8 zł. 
Czy kupię go ponownie : Tak :) Już się skusiłam na niego gdy był w biedronce. 
Polecam :p 


Bardzo Proszę jeśli odwiedzasz mój blog zostaw po sobie komentarz. 

Ciekawią mnie wasze blogi i profile
a dzięki komentarzom łatwiej będzie mi do was dotrzeć . Pozdrawiam buziaki 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz