poniedziałek, 13 października 2014

Dziś kolejna recenzja:) tym razem molestowana przeze mnie
Maseczka Avon Naturals - Drzewo Herbaciane i Ogórek :P
Od Producenta :
Maseczka złuszcza naskórek, usuwa brud, oczyszcza pory, lekko nawilża, nie pozostawia po sobie uczucia ściągnięcia. Po nałożeniu od razu czuć miłe uczucie chłodu. Naturalne składniki poprawiają kondycję cery. Ekstrakt z ogórka zmiękcza i wygładza skórę. Drzewo herbaciane ma właściwości antybakteryjne, oczyszczające i kojące.

75ml
 Czytałam najróżniejsze opinie o tym produkcie jedne z was były zadowolone inne odradzały zakup. Jest to moja bodajże trzecia tubka tej maseczki i bardzo ją polubiłam.
Ma lekki orzeźwiający zapach, Bezbarwna galaretowata konsystencja troszkę lepka, nie spływa z twarzy.  Maseczka zostawia skórę odświeżoną, lekko zmatowioną i promienistą . Może nie działa jakoś oszałamiająco i spektakularnie ale pozostawia skórę w lepszej kondycji bardziej rozświetloną. Mimo że ma być to maseczka oczyszczające nie oczyszcza i tu widzę ogromny minus. 
Jest to maseczka z rodzaju peel off co jest wielkim plusem ponieważ bardzo ale to bardzo nie lubię zmywać maseczek :P Nakładamy na twarz i po  15-20 minutach ściągamy coś w rodzaju foli :P
Jest baaaardzo wydajna. Cena w okolicach 10 zł za 75 ml. 
Jak dla mnie maseczka zdaje egzamin i bardzo chętnie ja stosuję. Dajcie znać czy znacie ten produkt i co o niej  sądzicie :P 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz