piątek, 21 listopada 2014

Woda tonizująca z wit. C Ziaja

Dziś na tapetę wrzucamy :

 Oliwkową wodę tonizującą z Wit. C 


Mogliście już o niej przeczytać przy okazji nowości <Klik >

Przyznam że skusiłam się na zakup tej wody tonizującej bo bardzo zainteresowała mnie idea Psikacza i mgiełki.

Od producenta :

Oliwkowa woda tonizująca w postaci delikatnej mgiełki. Zawiera esencję z liści zielonej oliwki oraz witaminę C. Daje uczucie świeżości. Idealna dla każdego rodzaju skóry. Nadaje się pod makijaż.
Liście zielonej oliwki - zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody.
D - pantenol i witamina C - skutecznie i szybko nawilżają naskórek. Działają łagodząco oraz poprawiają kondycję skóry. 



Woda tonizująca zapakowana jest w zieloną plastikową buteleczkę z atomizerem o pojemności 200 ml. Atomizer działa sprawnie dobrze rozpyla.



Teraz moja opinia.
Kupując tą wodę nie miałam zupełnie pojęcia gdzie wpleść ją w moją codzienną pielęgnacje. Czy używać ją jako tonik nie znajdywałam dla niej bardzo zastosowania.
Ale idąc wedle wskazówek na opakowaniu zaczęłam ją stosować do odświeżenia twarzy po ćwiczeniach.
 Ćwiczę codziennie zaraz po pracy razem z moimi latoroślami a wiadomo przy dzieciach nie mam możliwości od razu po ćwiczeniach wskoczyć pod prysznic :/  Dlatego bardzo przypadła mi do gustu odświeżająca moc mgiełki.
Stosowałam ją zarówno bez jak na makijaż i nic się nie rozmyło a wchłanianie też jest bardzo dobre :P

Atomizer rozpyla wodę tworząc delikatna mgiełkę nic nie kapie nie leje się po twarzy wchłania się błyskawicznie jak woda :P
Zapach jest świeży orzeźwiający.
Szybko nawilża skórę twarzy zostawia ją gładką.
Woda jest bardzo wydajna :P

Cena 6,90 / 200 ml

Ja znalazłam takie zastosowanie dla tej wody i u mnie się sprawdziła w taki sposób :P

Pozdrawiam J.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz