wtorek, 25 listopada 2014

Moja mikołajkowa lista życzeń


Drogi Mikołaju

Byłam bardzo grzeczna w tym roku więc proszę przynieś mi :

Chabrowa torebka :P
Wiem wiem torebek mam zastraszające ilości ale że od przybytku głowa nie boli tylko serce się cieszy czemu nie przygarnąć jeszcze jednej chabrowej torebeczki :p
Chabrowa torebka  z paskami stylizowana na Mulberry - moda   gwiazd, Jessica Parker, Alexa Chung chaber
Link

podkład Rimmel  Wake me up
Mam zamiar go kupić już od dłuższego czasu ale zebrać się nie mogę:P


link


Paleta cieni Sleek Arabian Nights - pokochałam te odcienie są idealne do koloru moich oczu :P
SLEEK Cienie ARABIAN NIGHTS
link


The body shop Malinowe masło do ciała.
kocham zapach malin a znając ich produkty wiem ze pachnie przecudnie :P
Ewentualnie w ranach  kompromisu nie pogardzę również masłem o zapachu papai :p

Click for enlarged view

I na tym chyba zakończę mój list do Mikołaj.

                                                                                  Ściskam Jagódka


                                                                                               


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz