czwartek, 20 listopada 2014

Kremowy podkład z wit. E - MARIZA

Witam wszystkich w ten pochmurny dzień.

Dziś kolejna recenzja - tym razem podkładu MARIZA

Jest to Kremowy podkład z wit E.  Dla cery suchej i normalnej.



Od producenta
Podkład przeznaczony do cery suchej i normalnej. Wygładza skórę, tuszuje jej niedoskonałości i nadaje, naturalny koloryt. Witamina E oraz d-pantenol skutecznie nawilżają skórę i pomagają zachować jej młody wygląd na dłużej. Podkład chroni cerę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.

Gama kolorystyczna jest dość spora więc każdy powinien dopasować odcień idealny dla swojej cery






Ja swój zakupiłam w kolorze 06 Naturalny



Zapakowany w plastikową białą tubkę o standardowej pojemności  30 ml z odkręcaną zatyczką.

Moja opinia :

Jest to bardzo lekki pokład nie jest on ani  bardzo kryjący ani matujący-wymaga wmatowienia pudrem.
 Natomiast bardzo ładnie wyrównuje koloryt cery, dobrze wtapia się w skórę nadaję jej świeżego wyglądu - za co go lubię.
Ma przyjemny zapach.
W składzie ma parafinę - ale ja się jej nie boję nie przeszkadza mi ten składnik w kosmetykach.
Cena to ok. 9-10 zł

Niestety wielkim minusem jest dostępność.
 Podobnie jak AVON wydaje katalog i zamawiamy u konsultantki z tym że znaleźć konsultantkę Marizy  jest dość ciężko.

Ogólnie jestem zadowolona z tego podkładu ale niestety nie kupię go ponownie ponieważ znalazłam lepsze :P

Pozdrawiam J.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz