piątek, 28 listopada 2014

Kręcony wróć.

Od małego posiadałam kręcone włosy i to kręcone na maxa. Wystarczyło że umyłam włosy nałożyłam odżywki wysychały same i potrafiły się skręcić tak że z włosów długości do łopatki zrobiły się ledwo sięgające ramienia. Mało tego nawet potraktowane prostownicą wracały do swojej farmy przy zetknięciu z jakąkolwiek wilgocią albo max po 3 godzinach .  Oj i co ja się z nimi nawalczyłam żeby nie były takie kręcone. To spinałam to wiązałam francuzy co by nie dać im możliwości do skręcenia masakra :P

Ale to było mniej więcej  w gimnazjum a od tego czasu moje włosy zmieniły sie nie do poznania. Rozmaite farbowania rozjaśniania i kombinacja z kolorem dały o sobie znać. Jednak najbardziej przyczyniły sie do tego hormony podczas ciąży po prostu z każdym miesiącem włosy stawały się coraz prostsze - straszne .
teraz się trochę unormowały skręt jest minimalny a włosy bardziej przypominają  snopek siana niż fale loków.
Dużo pomagają mi odżywki do włosów suchych i zniszczonych z kreatyną np Syos czy Kallos.
Ale loków jak nie było tak nie ma.

Ostatnimi czasy przeczytałam artykuł o płukance z piwa :P

Postanowiłam i ja wypróbować tą metodę. Kupiłam piwo przelałam do rondla aby gaz i alkohol się ulotnił i po umyciu włosów po nałożeniu i spłukaniu odzywki wypłukałam włosy wcześniej przygotowanym piwem.
Przelałam włosy wodom żeby pozbyć się zapachu i standardowo nałożyłam olejek arganowy z Avonu.

Gdy włosy zaczęły wysychać zauważyłam ze pojawiają się loki. Moja radość nie znała końca znalazłam sposób na powrót moich dawniej znienawidzonych fal :P

Jednak wszystko co dobre nie trwa długo ponieważ loki utrzymują się max jeden dzień. Potem trzeba zabieg powtórzyć.
Płukanki  z piwa polecane są tez dl Pań które posiadając proste włosy chcą sobie je zakręcić na wałkach lokówce czy jakąś inną metoda ponieważ loki po takiej płukance są bardziej sprężyste i ładniej wychodzą.


I to by było tyle mojej sagi o włosach. Przykład moich włosów dowodzi ze kobicie nie dogodzi loki były złe ale jak znikły za wszelką cenę staram się o ich powrót. Kobieca logika haha :P










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz