czwartek, 13 listopada 2014

Moje małe zakupy :P

Cześć Dziewczyny
 wiem że się trochę zaniedbałam na blogu ale powoli spieszę nadrabiać zaległości.

W ostatnim czasie nazbierało się u mnie kilka nowości kosmetycznych :P

Wszystko zakupiłam w drogerii w moim miasteczku przy okazji drobnych zakupów :P

Całość prezentuje się tak


Szukałam matowego bronzera Więc w szafie MYIO znalazłam taki oto bronzer



Aparat przekłamuje kolory ponieważ jest ciemniejszy. Bronzery MYIO są tylko w jednym kolorze.  Bardzo fajny bronzer ale ma iskrzące się  drobinki i dopiero w odpowiednim świetle je widać przez co próbując w sklepie na ręce ich nie dostrzegłam :/  Cóż pewnie poczeka na lato :P Cena 11 zł

Również niedawno pojawiła się szafa Golden Rose i po raz kolejny okazało się ze mam bardzo słabą wole kupując puder  SILKY TOUCH COMPACT POWDER odcień 07





Dobrze matuje z wygodną gąbeczką  utrzymuje się dość długo na skórze a jak już schodzi to równo . Jestem zadowolona cena ok 10 zł

 I ostatnia kolorówka
-Błyszczyk NYC -
- RIMMEL kredka do oczu kolor złoty




W końcu i do mnie zawitała Ziaja Liście Manuka :P tak rozpowszechniona w całej blogosferze więcd nie mogło jej zabraknąć także u mnie.
Skusiłam się na dwóch przedstawicieli tej serii
-PASTA DO GŁĘBOKIEGO OCZYSZCZANIA
- KREM NAWILŻAJĄCY



Co do tych państwa wypowiem się po dłuższym użytkowaniu  bo po kilku użyciach nie mam wyrobionej opini :P


Płynu micelarnego z biedronki nie muszę przedstawiać - jedyny płyn do demakijaży który nie podrażnia moich oczu .
Natomiast Oliwkowa woda tonizująca z wit C z Ziaja była dla mnie zagadką. Skusiłam się na nią za względu  na psikacz :p



Żel pod prysznic Apart jedwab i noni .




Takie to nowości uzbierałam w ostatnim czasie. Postaram sie w niedługim czasie zamieścić recenzje tych produktów.

Pozdrawiam J.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz