wtorek, 30 grudnia 2014

Ulubieńcy listopad - grudzień :P

Witam was kochane :P
Dziś ostatni post w tym roku. Padło na ulubieńców :P

 Ulubieńców nie mam dużo. Ostatnio nastawiłam sie tylko na parę produktów i wałkuję je cały czas na okrągło.


Na pierwszy ogień pójdzie kolorówka i  szminki :P

Bell matowa szminka  Aloe vera kolorek 03.
MIYO - kolor 04 Apricori sorbet :P
Najczęściej goszczą na moich ustach te dwa kolorki :p






 Cienie -Paletka Sephora Pro lesson
      oczy niebieskie :P
Bardzo fajny produkt :P Cienie są trwałe dobrze napigmentowane :P



Zdjęcie

Ostatnio bardzo molestowane prze zemnie Płatki 3D - Pierwsze dostałam w Shinybox
I do tego czasu kupuje je regularnie :P



I mój ulubiony łańcuszek -serduszko :P








Wiem Bardzo skromni ci moi ulubieńcy... Ale nie chciałam na siłę szukać ich więcej.

Jakie plany na sylwestra ??
Mi tradycyjnie w domku ale cóż poradzić.
co powiecie na taką sukienkę na tą okazję. Bardzo mi się podoba a wam ??




Pozdrawiam i  wystrzałowego sylwestra :P
Pozdrawiam Jagoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz