wtorek, 16 grudnia 2014

Moja wygrana u KosmetykoFanki :p

Hej :P
Dziś szybki post z zawartością paczuszki od Kosmetyko Fanki  które wygrała w rozdaniu na jej blogu :P   Jak on to wszystko pomieściła nie wiem  ale duuuuuuuuuużo dobroci było w tym pudełku.


nie będę się rozpisywała sami oglądnijcie :P


Zdjęcie: Jak ty to  wszystko zmieściłaś kochana :-) dziękuję kosmetykofanki :*



i łapka mojej córy która sama musiała zbadać zawartość :P
















Była jeszcze maseczka kolagenowa w kremie Etre belle i serum z dermiki ale mama mi je od razu zakosiła i nie zrobiłam zdjęcia.


Dziękuję jeszcze raz już biorę się za testowanie Pozdrawiam J.




Ps jeśli trafiłaś na mojego  bloga zostaw komentarz :p Bardzo chętnie cię odwiedzę. Jestem ciekawa waszych blogów i opinii .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz