wtorek, 9 grudnia 2014

Płyn do kąpieli Original Source - Czekoladowy zawrót głowy

Cześć Piękne :p 

Tydzień zaczął sie dla mnie bardzo przyjemnie bo wygrałam rozdanie u kosmetykofanki na jej blogu :P  Super prezent na Mikołajki (o dziwo wygrałam z pierwszej pozycji haha ).  Jak paczuszka do mnie dotrze zaraz wstawię notkę na blogu. 

A teraz pora na recenzje:

ORIGINAL SOURCE - CHOCOLATE & MINT 



Od producenta: 
Zapomnij o nudzie w kąpieli i odpręż się z płynem do kąpieli OS Chocolate & Mint. Intensywna słodycz czekolady wraz z orzeźwiającą miętą błyskawicznie odbudują w Tobie chęć do życia. Możesz sobie na to pozwolić bez strachu o nadmiar kalorii - ta czekolada nie tuczy. 



Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, PEG/PPG-120/10 Triethylopropane Trioleate, Mentha Piperita Leaf Extract, Theobroma Cacao Seed Extract, Lactic Acid, Glycerin, Sodium Benzoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Ethylhextl Methoxycinnamate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, CI 61570, CI 19140, CI 16225, CI 16035.

Kupiłam go w biedronce w dwupaku  z płynem Mango Makadamia za chyba 10,90. 
Nie miałam wcześniej styczności z tą marką byłam bardzo ciekawa . 



Płyn do kąpieli zamknięty jest w plastikowej butelce o pojemności 500 ml zakręcanej zakrętką.
Sam płyn natomiast ma konsystencję budyniu i jest w karmelowym kolorze. 
Skład jest bardzo przeciętny podobny do innych tanich płynów.  Natomiast jedyne co wyróżnia ten produkt jest zapach. 
Zapach jest obłędny - nie czuć w nim żadnych chemicznych nut.Zapach czekolady  miętowej idealnie pasuje na chłodne zimowe dni. Wspaniale utula moje zmysły przez co kąpiel staje się niebywałą przyjemnością :P


Jednak to bi było na tyle jego zalet. Niestety poza boskim zapachem płyn jest bardzo przeciętny. Zapach nie utrzymuje się na skórze zaraz po wyjściu z wody znika :/  Ponadto nie pielęgnuje skóry w żadnym wypadku powiedziała bym że nawet ją wysusza. Po kąpieli koniecznie trzeba użyć balsamu.
Wydajność też jest mało zadowalająca jeśli używamy go jako płynu do kąpieli lejąc do wanny  buteleczka wystarczy na 4-5 razy. Natomiast pod prysznic na gąbkę jest troszkę lepiej. 


Podsumowując jedynym atutem który wyróżnia go z tłumu innych jest zapach.
 Czy kupię go ponownie nie wiem. Być może na jakiejś promocji mnie skusi. 

Jakie są wasze opinie na temat tego płynu??

Pozdrawiaj J







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz