czwartek, 12 marca 2015

Sprzatanie kosmetyczki :P

Hej dziewczynki :P

Nadchodzi wiosna i nadchodzi ten czas wielkich porządków. Więc i moja kosmetyczka aż prosiła się o porządek.

Co ja w niej nie znalazłam :P  A co najważniejsze znalazłam całkowicie nowe produkty nie używane nawet nie otwarte.
Aż serce boli że tak leżą. Więc mam pytanie czy nie były byście zainteresowane wyprzedażą tych produktów bo ja ich nie zużyje nie ma takiej siły.
w grę wchodzi kolorówka i pielęgnacja.
Firmy:
 AVON
Nivea
 Palmolive
Fa
Perfecta
Ziaja
 Bielenda
 Rimmel
Loreal
Joanna
Soraya
Eveline
Garnier
AA
Lirene.
Oraz perfumy męskie i damskie :P
Mam tego dość dużo. Jak będziecie zainteresowanie dajcie znać to zrobię zdjęcia i ceny.
Produkty o których mowa bi były używane ani otwierane.  Czekały na swoją kolej ale u mnie się nie doczekają.

Jak jesteście zainteresowane dajcie znać :P





PS. Mam również możliwość zamówienia produktów w niższych cenach nawet po doliczeniu kosztów wysyłki cena powinna być przystępna. Jakby co to pytajcie :P

Pozdrawiam J.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz