poniedziałek, 2 marca 2015

Pomadka do ust Golden Rose .

Hej kochane :P
Kiedyś pisałam wam że w drogerii w pojawiła się szafa Golden Rose. Nie byłabym sobą gdybym nie zajrzała do niej przy okazji zakupów chemii do domu :p

Stąd dziś  słów kilka o pomadce Golden Rose Lipstick z  vit. E.



Od producenta :
Pomadka Golden Rose dzięki zawartości wosku pszczelego i wit. E, doskonale nawilża, wygładza usta oraz zapobiega procesom starzenia się skóry. Nie powoduje uczucia ciężkości, łatwo się rozprowadza, a dzięki delikatnej, świetlistej strukturze pokrywa usta kolorem na wiele godzin.


Szminka zapakowana jest w złoty kartonik. Po wyjęciu z opakowania ukazuje się czarna opakowanie szminki ze złotym napisem i paskiem w poprzek. 

Moja pomadka jest w odcieniu 53 - i jest w kolorze wściekłego różu  i już widzę że aparat przekłamuje kolory ale to u mnie standard - niestety.





Pomadka  bardzo fajnie nawilża usta, nie uwydatnia suchych skórek, jest dobrze napimentowana i jeśli już schodzi to schodzi równomiernie z ust :P
Plusem jest również cena ponieważ za niewielka kwotę zyskujemy fajny produkt. Cena to 7 zł.
Ta wersja z wit. E jest dostępna w około 50 wariantach kolorystycznych - więc powinna zadowolić każdą z nas:)  Gama kolorystyczna -  <Klik>
Pomadka nakłada się leciutko nie jest "tępa" w aplikacji.
Produkty GR są łatwo dostępne więc nie trzeba szukać po różnych drogeriach i internecie.

Jak dla mnie to porządny produkt za przyzwoitą sumę. Wart polecenia i uwagi.

Pozdrawiam J.


Zapraszam do komentowania postów. Zostawiając po sobie ślad trafię na wasze profile i blogi których jestem mega ciekawa :P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz