środa, 18 lutego 2015

Denko styczeń.

Hej kochani. Po dłuższej nieobecności nadrabiam zaległości:P

Dziś na tapetę idzie Denko:P
Jak wiecie z zdenkowaniem produktów jest raczej  ciężko ale udało się co nieco zdziałać.

Może i nie jest tego dużo ale w końcu coś wykończyłam .

Denko prezentuje się tak .




Produkty do włosów



1. Odżywka Avon naturals zmęczyłam ją w końcu z pomocą męża. Nie daje jakiegoś efektu łał ale daje się ale nie ma co narzekać.
Czy kupie go ponownie aczej nie znalazłam lepsze.
2. Szampom do włosów farbowanych Balea - polubiłam go głównie za zapach. By ć może upie go ponownie.
3. Żel do ciała i włosów Mixa - bardzo fajny produkt do kąpieli  dzieci włosy są mięciutkie ładnie pachną i nie szczypie w oczy :P



4. Serum do włosów Avon  - produkt hit . Gości u nas już dobre kilka lat. Znakomicie nadaje się do pielęgnacji moich włosów jak i moich dziewczynek :P Włosy łatwo się czeszą i nie są splątane. Zużywamy już kolejną buteleczkę.



5. Sól do Kąpieli BeBeauty Morska - głównie lubiana za kolor wody.
6. Maseczka Avon naturals Odórek i drzewo herbaciane . Dokładna recenzja    Tutaj  .

7. Krem włókóknisty Loreal - bardzo polubiłam ten żel \krem kupiłam go na promocji w biedronce i jak tylko będzieokazja to kupię go ponownie .
8. Guma do włosów  zuzyta przez mojego mena .



9. Tusz do rzęs zakończył życie samoistnie ponieważ go nie dokręciła :\ a brdzo go lubiłam.

10. I mój pierwszy podkład z Bell w odcieniu 03 cappucino. Lubiłam go jednak znalazłam lepsze.


Tak by się prezentowało moje denko.

Pozdrawiam J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz